Άγιοι Τριμιθιάς, Τ.Θ. 150, Λευκωσία 2671, Κύπρος
Cyprus
info@babyspace.com.cy
2016-09-13 12:38:46 +0300 Πόσες ώρες πρέπει να κοιμάται το μικρό μας και ποιοι οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν όταν αργεί να πέσει για ύπνο; Τα νήπια που αργούν να κοιμηθούν έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν παχυσαρκία στην εφηβεία, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τα νήπια που αργούν να κοιμηθούν έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν παχυσαρκία στην εφηβεία, σύμφωνα με νέα έρευνα

Τα νήπια που αργούν να κοιμηθούν έχουν περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν παχυσαρκία στην εφηβεία, σύμφωνα με νέα έρευνα 470 900
Ο ύπνος είναι καθοριστικός για την ανάπτυξη ενός παιδιού και καθορίζει την υγεία και τη σωματική του κατάσταση στο μέλλον, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την υγεία μικρών και μεγάλων. Στη νηπιακή όμως και παιδική ηλικία, ο ύπνος έιναι κάτι παραπάνω από σημαντικός, είναι καθοριστικός.

Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες έρευνες επιβεβαιώνουν ότι ο ύπνος παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και υγεία ενός παιδιού. Μία νέα έρευνα που δημοσιεύτηκε πρόσφατα στο Journal of Pediatrics, συνδέει την ώρα που κοιμάται ένα παιδί στην προσχολική του ηλικία με την παχυσαρκία στην εφηβεία. 

"Τα παιδιά που στη νηπιακή τους ηλικία κοιμούνται μέχρι και τις 8.00 μ.μ. έχουν 50% λιγότερες πιθανότητες να γίνουν παχύσαρκα στην εφηβεία τους" δήλωσε ο επικεφαλής της έρευνας. 

Για τις ανάγκες της έρευνας μελετήθηκαν περίπου 1000 οικογένειες με παιδιά προσχολικής ηλικίας. Οι ερευνητές παρατήρησαν ότι το 25% των παιδιών κοιμόταν μέχρι τις 8.00 μ.μ., το 50% κοιμόταν μετά τις 8.00 αλλά πριν τις 9.00 μ.μ. και το άλλο 25% μετά τις 9.00 μ.μ.. 

Από τα παιδιά που έπεφταν για ύπνο μετά τις 9.00 μ.μ., το 23% εμφάνισε πρόβλημα παχυσαρκίας σε ηλικία 15 ετών.

Τέλος, ένα ακόμα συμπέρασμα της έρευνας ήταν ότι από τα παιδιά που αργούν να κοιμηθούν, ένα σημαντικά μεγάλο ποσοστό ανήκει σε οικογένειες όπου οι γονείς έχουν χαμηλό μορφωτικό επίπεδο.

Πόσες ώρες ύπνου χρειάζεται ένα παιδί;

3-5 ετών 10-13 ώρες την ημέρα.
   προτεινόμενη ώρα για ύπνο 7.00-7.30 μμ.
6-13 ετών 9-11 ώρες την ημέρα
  προτεινόμενη ώρα για ύπνο 8.00-8.30 μμ.
14-17 ετών 8-10 ώρες την ημέρα
  προτεινόμενη ώρα για ύπνο 9.30-10.00 μμ.

 

Πηγή: todaysparent.com


 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι χορηγοί μας

Οι υποστηρικτές μας