Άγιοι Τριμιθιάς, Τ.Θ. 150, Λευκωσία 2671, Κύπρος
Cyprus
info@babyspace.com.cy
2016-07-06 11:48:58 +0300 Οι διαφημίσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών, σύμφωνα με νέα έρευνα. Φάε παιδί μου τα λαχανικά σου

Φάε παιδί μου τα λαχανικά σου

Φάε παιδί μου τα λαχανικά σου 470 900
Οι διαφημίσεις παίζουν καθοριστικό ρόλο στις διατροφικές συνήθειες των παιδιών, σύμφωνα με νέα έρευνα.

Στην εποχή μας συνεχώς κατακλυζόμαστε από διαφημίσεις, είναι λοιπόν φυσικό επακόλουθο να επηρεάζεται η καθημερινότητά μας και οι συνήθειές μας από αυτές. Μία έρευνα που έγινε πρόσφατα, επιβεβαιώνει ότι οι διαφημίσεις και τα κινούμενα σχέδια παίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατροφή ενός παιδιού και στις προτιμήσεις του. 

Διάσημοι ηθοποιοί και τραγουδιστές όπως ο Justin Timberlake, η Mariah Carey, η Beyonce και πολλοί πολλοί άλλοι είναι τα κεντρικά πρόσωπα σε διαφημιστικές καμπάνιες μεγάλων εταιρειών που παράγουν σνακ, έτοιμους χυμούς, αναψυκτικά κα. Τα παιδιά, συνειδητά αλλά και ασυναίσθητα, μιμούνται τις καταναλωτικές συμπεριφορές που βλέπουν στις διαφημίσεις και τα κινούμενα σχέδια, με αποτέλεσμα να προτιμούν τέτοιου είδους τροφές και το ποσοτό των παχύσαρκων παιδιών ολοένα να μεγαλώνει. 

Για τις ανάγκες της έρευνας, οι ερευνητές μελέτησαν τη συμπεριφορά παιδιών σε διάφορα σχολεία και πράγματι, όπως αποδείχθηκε, τα καθημερινά τους ερεθίσματα καθόριζαν τις διατροφικές τους συνήθειες. Μόλις τα λαχανικά και τα φρούτα εντάχθηκαν στα ερεθίσματά τους, αμέσως αυξήθηκε και η προτίμησή τους προς αυτά. 

"Η διαφήμιση έχει θετικές και αρνητικές συνέπειες στην καθημερινότητά μας. Πρέπει λοιπόν να χρησιμοποιήσουμε το μάρκετινγκ προς όφελός μας! " δήλωσε ο καθηγητής και ερευνητής Hanks.

Πηγή: dailymail.co.uk


 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι χορηγοί μας

Οι υποστηρικτές μας