Άγιοι Τριμιθιάς, Τ.Θ. 150, Λευκωσία 2671, Κύπρος
Cyprus
info@babyspace.com.cy
2019-01-16 11:03:42 +0200 Ποιές είναι οι ανάγκες της μητέρας που θηλάζει σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά; Τι πρέπει να τρώει και τι πρέπει περιορίζει και τι πρέπει να αποφεύγει; Τι πρέπει να τρώει η μητέρα που θηλάζει;

Τι πρέπει να τρώει η μητέρα που θηλάζει;

Τι πρέπει να τρώει η μητέρα που θηλάζει; 470 900
Ποιές είναι οι ανάγκες της μητέρας που θηλάζει σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά; Τι πρέπει να τρώει και τι πρέπει περιορίζει και τι πρέπει να αποφεύγει;

Ο θηλασμός είναι καλό να ξεκινά από την πρώτη ώρα γέννησης και να επιτρέπουμε στο μωρό να θηλάζει όσο συχνά θέλει, διότι όσο πιο συχνά θηλάζει τόσο περισσότερο γάλα παράγεται – άρα και τόσο καλύτερα καλύπτονται οι ανάγκες του. Ο θηλασμός βοηθά επίσης στον έλεγχο σωματικού βάρους και στην αντισύλληψη.


Το μητρικό γάλα είναι αδιαμφισβήτητα η ιδανική τροφή για το διότι ο θηλασμός, εκτός από τα θρεπτικά συστατικά που προσφέρει στο μωρό, συμβάλει στην συναισθηματική ανάπτυξη, στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού του συστήματος.

 

Η διατροφή της μητέρας, εκτός από τις διατροφικές ανάγκες της ίδιας πρέπει να καλύψει και αυτές του βρέφους μέσω του μητρικού γάλακτος. Ποιές είναι όμως οι ανάγκες της μητέρας σε ενέργεια και θρεπτικά συστατικά; Τι πρέπει να τρώει και τι πρέπει περιορίζει και τι πρέπει να αποφεύγει;

 

Τι πρέπει να τρώει μία μητέρα που θηλάζει;

Κατά τη διάρκεια της γαλουχίας η μητέρα πρέπει να τρώει απαραίτητα αρκετά λαχανικά, φρούτα, δημητριακά, γαλακτοκομικά, και με μέτρο λάδι και ξηρούς καρπούς. Επίσης, η θηλάζουσα πρέπει να πίνει κάθε μέρα αρκετά υγρά, από τα οποία τουλάχιστον 8-9 ποτήρια νερό. Καλό είναι να τρώει κόκκινο και λευκό κρέας 2 με 3 φορές την εβδομάδα, και 2 με 3 ψάρι και αυγά. Επίσης, μπορεί να καταναλώνει όσπρια που δε δημιουργούν αέρια, όπως οι φακές, με την προϋπόθεση ότι θα είναι καλά βρασμένα.

 



Ποιά τρόφιμα πρέπει περιορίσει μία μητέρα κατά τη γαλουχία;

Τα τρόφιμα που πρέπει να περιοριστούν κατά τη διάρκεια της γαλουχίας είναι αυτά που περιέχουν καφεϊνη. Αφεψήματα και καφές θα πρέπει να καταναλώνονται πάντα μετά το θηλασμό και όχι περισσότερο από 2 φορές την ημέρα. Η νέα μαμά πρέπει επίσης να αποφύγει την κατανάλωση αλκοόλ, επειδή εκκρίνεται στο μητρικό γάλα, όπως επίσης και ο καπνός που εισπνέει από το κάπνισμα. Η νικοτίνη και οι χημικές ουσίες που περιέχονται στον καπνό του τσιγάρου εκκρίνονται στο μητρικό γάλα και μπορούν να επηρεάσουν το θηλάζον βρέφος. Τέλος, συνιστάται η κατανάλωση με μέτρο, ή αποφυγή υπερκατανάλωσης υποκατάστατων ζάχαρης, θαλασσινών και τροφών που προκαλούν αέρια, όπως π.χ. κρεμμύδια, λάχανο, πικάντικα και όσπρια.

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι χορηγοί μας

Οι υποστηρικτές μας