Άγιοι Τριμιθιάς, Τ.Θ. 150, Λευκωσία 2671, Κύπρος
Cyprus
info@babyspace.com.cy
2017-09-21 17:15:26 +0300 Από ποιες τροφές θα πάρετε τις απαραίτητες βιταμίνες Οι πιο θρεπτικές τροφές για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Οι πιο θρεπτικές τροφές για την περίοδο της εγκυμοσύνης

Οι πιο θρεπτικές τροφές για την περίοδο της εγκυμοσύνης 470 900
Οι καλύτερες και πιο θρεπτικές τροφές για το έμβρυο και τη μαμά την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Μια συχνή σκέψη των εγκύων αφορά τις καλύτερες και πιο υγιεινές τροφές που μπορούν να καταναλώσουν τους σημαντικούς αυτούς μήνες της εγκυμοσύνης. Μάλιστα τα μωρά που λαμβάνουν υγιεινή διατροφή ως έμβρυα είναι πιθανότερο να αναγνωρίσουν και να αποδεχθούν αργότερα τις γεύσεις αυτές.

Ακολουθούν ορισμένες τροφές που ενδείκνυνται για την περίοδο της εγκυμοσύνης.

Αυγά

Τα αυγά αποτελούν πηγή πρωτεϊνών και βασικό κομμάτι της διατροφής σας στην εγκυμοσύνη. Τα αμινοξέα που συνιστούν την πρωτεΐνη αποτελούν τη βάση για τη δημιουργία κυττάρων στο σώμα σας και το σώμα του μωρού. Τα αυγά περιέχουν επίσης πολλές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου και της σπονδυλικής στήλης του μωρού.

Σολωμός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι σημαντικά για την υγιή ανάπτυξη του μωρού σας και μπορεί επίσης να σας χαρίσουν θετική διάθεση.

Όσπρια

Τα όσπρια είναι καλή πηγή πρωτεϊνών και εξαιρετική πηγή για σίδηρο, κάλιο, μαγνήσιο και άλλα οξέα που είναι σημαντικά την περίοδο της εγκυμοσύνης. Είναι επίσης καλή πηγή ινών που βοηθούν στην αντιμετώπιση δύο κοινών συμπτωμάτων της εγκυμοσύνης: τη δυσκοιλιότητα και τις αιμορροΐδες.

Γλυκοπατάτες

Οι γλυκοπατάτες παίρνουν το πορτοκαλί χρώμα τους από τα καροτενοειδή, τα οποία στο σώμα μετατρέπονται σε βιταμίνη Α. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης C, φολικού οξέος και ινών.

Σιτηρά ολικής άλεσης

Τα σιτηρά ολικής άλεσης έχουν μεγάλη περιεκτικότητα σε ίνες και θρεπτικά στοιχεία, όπως για παράδειγμα αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε και μεταλλικό σελήνιο. Δοκιμάστε διαφορετικά είδη, από κριθάρι και σίκαλη μέχρι βρώμη και σιτάρι.

Καρύδια

Τα καρύδια είναι από τις πλούσιες τροφές σε Ωμέγα-3, πρωτεΐνες και ίνες.

Στραγγιστό γιαούρτι

Το στραγγιστό γιαούρτι έχει τις διπλάσιες πρωτεΐνες από το κανονικό γιαούρτι. Επιπλέον, είναι καλή πηγή προβιοτικών και καλίου. Το κάλιο δυναμώνει τα κόκκαλα και συμβάλει στην ανάπτυξη υγιούς σκελετού για το μωρό σας.

Σκούρα πράσινα λαχανικά

Το σπανάκι, το λάχανο, το μπρόκολο και άλλα πράσινα λαχανικά αποτελούν υπερτροφές για την εγκυμοσύνη, καθώς περιέχουν πολλές βιταμίνες και θρεπτικά στοιχεία, όπως φολικό οξύ, βιταμίνες Α, C και Κ. Μπορείτε να συμπεριλάβετε τα λαχανικά σε smoothies, σούπες, ομελέτες και σαλάτες.

Άπαχο κρέας

Το κρέας αποτελεί εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών. Προτιμήστε κρέας άπαχο και αποφύγετε κρέατα όπως το χοτ ντογκ, καθώς υπάρχει κίνδυνος μόλυνσης από βακτήρια και παράσιτα, όπως το τοξόπλασμα ή η σαλμονέλα.

Χρωματιστά φρούτα και λαχανικά

Η κατανάλωση πράσινων, κόκκινων, πορτοκαλί, κίτρινων και μωβ φρούτων και λαχανικών βοηθά εσάς και το μωρό σας να λάβετε πολλά θρεπτικά στοιχεία. Κάθε χρωματική ομάδα παρέχει διαφορετικές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία. Οι σαλάτες είναι ένας εύκολος τρόπος να συνδυάσετε φρούτα και λαχανικά.

Πηγή: www.babycenter.com

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι χορηγοί μας

Οι υποστηρικτές μας