Άγιοι Τριμιθιάς, Τ.Θ. 150, Λευκωσία 2671, Κύπρος
Cyprus
info@babyspace.com.cy
2018-10-16 15:06:39 +0300 Νεύρα στην εγκυμοσύνη: Τί φταίει;

Νεύρα στην εγκυμοσύνη: Τί φταίει;

Νεύρα στην εγκυμοσύνη: Τί φταίει; 470 900
Εάν είστε έγκυος πιθανότατα να έχετε δείξει ήδη στους γύρω σας τί θα πει «νευριάζω». Δεν είστε μόνη! Οι απότομες εναλλαγές της διάθεσης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ συνηθισμένες.

Μπορεί να είστε ενθουσιασμένες που είστε έγκυος αλλά παράλληλα να έχετε συνεχείς ανησυχίες που συμβάλλουν στις εναλλαγές αυτές.

 

Ερωτήματα όπως:

  • Θα είμαι καλός γονέας;
  • Πώς θα διαχειριστώ τα οικονομικά μου;
  • Το μωρό μου θα είναι υγιές;
  • Προετοιμάζομαι σωστά για το μωρό μου;

... είναι απόλυτα φυσιολογικά!

Η εγκυμοσύνη είναι γεμάτη φυσικές και συναισθηματικές αλλαγές. Η κατανόηση αυτών των αλλαγών θα σας βοηθήσει να έχετε μια θετική εμπειρία. Μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμο να μιλήσετε για αυτές τις αλλαγές και τις ανησυχίες με έναν επαγγελματία.

 

Τι προκαλεί εναλλαγές της διάθεσης κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης;

Οι εναλλαγές στη διάθεση κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορούν να προκληθούν από σωματικές καταπονήσεις, κόπωση, αλλαγές στον μεταβολισμό σας ή από κάποιο ορμονική διαταραχή. Σημαντικές αλλαγές στα επίπεδα ορμονών σας μπορεί να επηρεάσουν το επίπεδο των νευροδιαβιβαστών σας, οι χημικές ουσίες του εγκεφάλου που ρυθμίζουν τη διάθεση. Οι μεταβολές της διάθεσης συμβαίνουν περισσότερο κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου και στη συνέχεια πάλι στο τρίτο τρίμηνο καθώς το σώμα σας προετοιμάζεται για τη γέννα.

 

Τι πρέπει να κάνω για να αντιμετωπίσω τις διακυμάνσεις της διάθεσης μου;

Είναι σημαντικό να καταλάβετε ότι δεν είστε μόνοι. οι μεταβολές της διάθεσης είναι μόνο μια άλλη πτυχή της εμπειρίας εγκυμοσύνης. Γνωρίζοντας ότι αυτό που βιώνετε είναι φυσιολογικό και κάπως αναμενόμενο, μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε.

 

 

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για «εκφόρτιση»:

  • Σιγουρευτείτε ότι κοιμάστε αρκετά
  • Κάντε ένα διάλειμμα κατά τη διάρκεια της ημέρας για να χαλαρώσετε
  • Ασκήστε τακτική σωματική δραστηριότητα
  • Τρώτε καλά
  • Περάστε χρόνο με τον σύντροφό σας
  • Ξεκλέψτε χρόνο για σύντομους «υπνάκους» κατά τη διάρκεια της ημέρας
  • Πηγαίνετε μια βόλτα
  • Δείτε μια ταινία με έναν φίλο
  • Φροντίστε τον εαυτό σας
  • Δοκιμάστε γιόγκα ή το διαλογισμό
  • Ζητήστε να σας κάνουν ένα μασάζ

 

Πότε πρέπει να αναζητήσω επαγγελματική βοήθεια;

Εάν οι διακυμάνσεις της διάθεσής σας διαρκούν περισσότερο από δύο εβδομάδες και δεν φαίνεται να βελτιώνονται, ίσως θελήσετε να ζητήσετε τη συμβουλή ενός ειδικού. Ψυχολογικές παθήσεις όπως η κατάθλιψη είναι πιο διαδεδομένες στις γυναίκες κατά τη διάρκεια των αναπαραγωγικών ετών, αλλά μπορεί να εμφανιστεί σε οποιαδήποτε ηλικία.

Μερικά συμπτώματα της κατάθλιψης περιλαμβάνουν:

  • Επαναλαμβανόμενο άγχος και αυξημένη ευερεθιστότητα
  • Διαταραχές ύπνου
  • Αλλαγή των διατροφικών συνηθειών
  • Αδυναμία να επικεντρωθείτε σε οτιδήποτε για πολύ καιρό
  • Βραχυπρόθεσμη απώλεια μνήμης

Εάν οι διακυμάνσεις της διάθεσής σας γίνονται πιο συχνές και έντονες, είναι σημαντικό να μιλήσετε με τον ιατρικό σας σύμβουλο σχετικά με επιλογές για αντιμετώπιση σοβαρών μεταβολών της διάθεσης, άγχους ή κατάθλιψης.

 

Σχόλια

Neutral avatar

Σχετικά άρθρα


Οι χορηγοί μας

Οι υποστηρικτές μας